Brainwashing machines!

tescoflag1

Corporaţiile sunt ca matca, odată ce-ai intrat în ele eşti prea captat şi prea hipnotizat ca să mai poţi să ieşi, şi într-un final eşti înghiţit de viu în vâltoarea compromisurilor pe care ajungi să le faci cu propria persoană.

De fapt ademenirea este tactica principală a corporaţiei- fă omul să se gândească la avantaje, îndoctrinează-ţi staff-ul cu gândire prefabricată şi aceştia din urmă te vor urma chiar şi în abisul financiar.

Angajatul corporate poate să-ţi vorbească la orice oră de avantajele/beneficiile câştigate în ultimul an de muncă, de atmosfera prietenoasă de la locul de muncă şi de alte întâmplări fascinante ce se întamplă zi de zi în minunata-i corporaţie, devenind pentru acesta drogul ideal.

Odată intrat într-un astfel de cerc- procesul de brainwashing începe! Nu numai că ajungi să crezi cu sfinţenie în această ideologie, ci încerci să-i îndoctrinezi şi pe alţii.

Candidatul ideal al unui corporate este timid, un neadaptat social care caută refugiu într-o lume virtuală, şi această lume este nimeni alta decât corporaţia!

Dar matca este foarte pustie, rece şi întunecată, aproape inumană.

Cei ce cred în această ideologie nu sunt de condamnat, fie sunt încă tineri şi nu realizează jocurile minţii, ori sunt oameni maturi care ştiu să tragă linie între corporaţie şi viaţa socială şi merg după principiul “Ignorance is bliss”.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s